tisdag 10 mars 2015

S C H O O L S H I T


jag ligger just nu och spelar ihjäl mig på det här kardashian spelet, som samtidigt e sjukt roligt men sjukt frustrerande! varför ska jag förlora så många jädra fans om jag inte vart inne på typ 7h? amen shit the same.

Jag har iaf något väldigt intressant att berätta. eller det beror på hur man tar det. haha. 
men i min skola, så har jag lite extra bild lektioner, eller jag har bild i fler ämnen typ. 
och dessa klasser kallas bild & form och ska vara dem mest utbildade elever i hela kristianstad. 
och visst kan det va så, men... ja kanske inte...

men nu kommer vi till saken. eftersom min skola har en speciell inrikting så har man något som kallas " öppet hus" där skolan är öppen i ungefär 3h, men det här öppna huset sker inte en vardag utan en lördag! som kanske är ganska jobbigt, fast man e ju ledig hela måndagen sen, men ändå liksom. en lördag?
jaja. skolor e ju lite speciella. 

Jag e speciell folk undrar nog nu varför jag skrev att jag är speciell  som typ överskrift men jo det är jag. lite sådär speciell på något sätt. inget smartas, ingen nörd, ingen loser, ingen mobbare, ingen populär, ingen stökig unge som vimsar runt på lektionerna, utan jag e typ helt ingenting. haha. tänkte på det igår kväll. att jag måste vara något speciellt då ju? eller inte?
men aja. 
H  A   E   N   B  R  A   D A G 

K  R  A  M!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar