lördag 18 oktober 2014

Sjuk en lördag

Fick bli en liten rutten bild med mig och mitt hår.

Jag sitter just nu och bara slappar, äter halstabletter, och dricker te under mitt varma täcke.
Japp, sjuk är jag, sjukare en vanligt. 
väldigt sjuk, både halsont, feber, huvudvärk, hosta och början på att få öron inflamation.
Så himla jobbigt, man känner sig som en sten som inte kan resa sig.
Men man ibland är tvungen...

Jag åkte till skolan igår, med halsont, hosta och huvuvärk, bara för att göra det "viktiga" provet...
Men, fokusen tappas nästan när man mår så dåligt, men jag hoppas i alla fall på ett E. om inte mer. 

Och på måndag är det prov igen, i svenska... örk!
Men, får se om jag kommer då, mitt huvud gör fortfarande så ont att det känns om det ska sprängas!
men ni får i alla fall ta och 

H A   E  N   B R A   D A G

K R A M!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar