söndag 12 oktober 2014

K O N S T I G T!


Tjena bloggen! det här kan typ låta fett werid.

men jag har märkt att jag faktiskt gillar kylan på något sätt. 
Men okej när det väl är sommar vill jag ha sommar resten av livet.
men att man inte gillar vinter det är typ en sak man ska säga. typ som att matte är en grej man inte ska tycka om, är kylan det också... 
Men jag tänkte på det idag. att den gör mig faktiskt rätt så glad. typ pigg. jag älskar faktiskt den lilla promenaden till bussen tidigt på morgonen. I like it. 
när den friska kalla luften svider på kinderna. jag trivs med det. 
Men       det       bästa     av      allt      är    att     bära    skinnyjeans    och   uggs.
mmmm.... i love it. 
och dem snygga jackorna och dem härliga halsdukarna. yes asså! 



Och ni som följer mig på instgram @LivingLikeElla så lottade jag ut ett armband och tänkte bara skirva att den som vann blev @fooers___4ever. men


H A  E N  B R A  K V Ä L L

K R A M!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar