fredag 31 oktober 2014

INTE INTRESSERAD


ser lite fab ut asså....

Jag är egentligen sjukt stolt över mig själv, och hur jag faktiskt blev. 
Sjukt stolt, och nöjd. Om det var något jag skulle vilja förändra är att vilja saker mer, och liksom våga ta ett steg ut från "skydds cirkeln" och liksom våga mer... 
jag är som i person väldigt ärlig, och det är ju jätte bra... men ibland så bara nej, jag vägrar berätta, jag vågar visa vad jag egentligen tycker, och en plats som jag gör det mest på är faktiskt på handbolls träningarna. ja för jag har uttryckt och berättat hur jag tycker så många gånger men varenda fkn gång blir personen arg eller irreterad? så man ba -
men                   varför              frågade              du              då?! 

asså varför? varför frågar man, om man inte vill veta något annat, utan bara hoppades att alla skulle nicka nej och hålla med.... jaja, men tro så du! stå du där och tro det! 

men, men...

Skolan går bättre nu, kanske inte så bra att jag når A i alla ämnen men jaja, jag har iallafall  kommit så långt att jag faktiskt nått ett C på proven, stolt här faktiskt.
haha. men ja skolan har gått sådär förut, japp sådär, eller egentligen KASST!
Fast ja jag är ju bara INTE INTRESSERAD! jag vet vad jag vill bli och inget av det jag vill ha, och bli finns i skolan? som folk vet skulle jag vilja bli sångerska  + dansare, fast jag även inte är så bra på dansen men ja måste ju kunna röra sig på scenen? 
haha... men nu ska jag faktiskt gå och trycka ner mig i soffan och kolla Zara larsson, japp, men vi ses ju. haha. japp vi ses...


H A  E N  B R A  K V Ä L L 

K R A M!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar