måndag 11 augusti 2014

Shopping and Shopping

shoppa är något som verkligen gör mig glad.
liksom shoppa är en grej jag älskar som vissa älskar fotboll.
det är typ det roligaste här. shoppingen liksom.
älskar det!
självklar är ju värmen en sjukt skön grej.
och sola och bada och ja. 
det också!
asså det här landet är ju världs bäst. (enligt mig)

jag shoppade bara lite på ett shopping center här i närheten av oss.
eftersom jag vill spara till en stor outlet som vi ska till någon gång.

trosor från macys 

jeans från HOLLISTER

naked basics palett från macys, läpppenna från victorias secret, mascara från victoria secret

och ja shoppa är nog NÄSTAN det bästa som finns.
och ja skjälvklart finns det bättre saker. men ett av dem bästa.
men,

H A  E N  B R A  K V Ä L L

K R A M!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar