söndag 13 juli 2014

Flottigt hår och dåligt väder.

Idag är det sånt där väder.
sånt där väder när man inte känner för någonting.
typ bara ligga i sin obäddade säng och lyssna på musik.
en sådan dag när allting verkar tyst och kallt.
en sådan dag ja.

när vatten dropparna ligger kvar på gräset.
och små regn faller ner från himlen.
kanske inte den allra bästa dagen.
men den kan behövas ibland.


Jag själv går runt i uppsatt hår, flottigt och okammat.
i mjukis shorts och långärmad tröja.
det är rätt så skönt med såna här dagar ibland ändå.
som jag skrev innan. ibland kan det behövas.

tröjan ifrån bikbok, shorts från h&m.

båda grejerna är gamla. så vet inte om dem finns kvar men ni får väll leta.
haha.

men i alla fall ibland kan man behöva sådana dagar för att.
kunna rensa hjärnan.
vila kroppen.
lugna ner sig själv till en helt ny vecka.
och snart så är sommarlovet slut.
fattar ni snart åker jag till usa sen blir det skola igen.
sjukt egentligen.
men tiden går fort när man blir gammal.
haha, inte för att jag är gammal men ni förstår. (tror jag)

H A  E N  B R A  D A G.

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar