torsdag 31 juli 2014

DANCE

jag pratade med Linn i morse. 
och hon frågade vad jag skulle göra. 
då sa jag (stå framför spegeln och dansa dagen lång och sjunga i min mikrofon)
lät som värsta tråkiga grejerna, men det är typ det jag gjort idag.
stått framför spegeln och drömt att jag står i los Angeles i världens arena och uppträder.
och leker att jag kan dansa som Beyonce. haha. 
men det är väll så... alla har väll sina egna föreställningar. eller?

hämtad från mirror
haha. 
och så står jag där och sjunger med en mikrofon som vi hämtade igår. 
sjukt kul ändå att jag äntligen kan öva på att sjunga i mikrofon. 
eftersom det väntar ett bröllop i florida.
som jag ska sjunga på. så måste liksom, öva, öva... 

men ska bli sjukt roligt ändå. 

och nu är jag entligen ledig. 
tillbaka liksom. tillbaka till verkligheten.
ja det var ju liksom lite mycket nu dem här veckorna.
så ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte bloggat.
men gäster, och gäster.
sol, och sol.
så skyller på det.
men nu är jag tillbaka och det känns skönt. att komma tillbaka till vanorna.
tillbaka till sjungandet i min tråkiga garderobs spegel.

H A  E N  B R A  D A G

K R A M!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar