måndag 7 juli 2014

34 GRADER VARMT

Herregud vad det har blivit fint väder.
äntligen riktig sommar och inte regn som höst.
äntligen asså.
jag låg och solade för en stund sen, efter att ha badat i poolen.
så sjukt gött asså.
bara kunna bada och sola och dricka iskall dricka.
Men innan jag la mig och slappade, hade jag och jack gjort sysslor.
jack var så söt när han stog där och vattnade blommorna.
och han fokuserade och så sade han till mig.
-ska vi vattna gräsmattan också?
och så gjorde vi det.
vi tog vatten spridaren och satte den  på gräsmattan och vattnade. 
så härligt!


och sen blev det slappa, vi slappade och vi badade.
nästan hela tiden.
det är bara nu som jag tar en paus från badet.
men jag hör noel och jacks fnittrande och skvättande utifrån från kontoret.
jag gick också runt och fotade lite medans jag fotade fick jag en smarig drink, (utan alkohol)
av gulliga Noel.


den var väldigt god.
jamijami...

och sen då fotade jag min bikini som är en av årets favoriter.

solglasögon är ifrån Cubus, bikini trosor från cubus, bikini top från bikbok.
bikini toppen verkar slut. sorgsligt nog, men ni kan nog ändå hitta någon bra där.
men nu ska jag gå och bada och sola lite till.
så ha en bra solig dag.
KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar