fredag 4 juli 2014

33 days to USA



USA blir det snart.
till vackra stora USA.
med palmer, sol och fina resturanger.
med det är inte allt.
shopping stranden och värmen.
kändisarna, kläderna.
allt finns där i stort sätt.
och jag ska till den platsen.
till den där vackra platsen om bara 33 dar.



det är sant. det där om att om man inte har varit där.
har man nog inte upplevt något riktigt.
kanske Eiffeltornet.
kanske en london buss.
kanske en spansk strand.
men inte det här.
inte det här.
så om man inte har varit där tycker jag verkligen att ni ska dit.

Top 10 Universities in Florida

och jag ska till självaste F L O R I D A!
det är så sjukt fint där.
så sjukt varmt...
och så sjukt fina stränder.
och dit ska jag och sola mig brun i sommar.
shoppa i shopping centern.
shoppa HOLLISTER, VS, och bara en massa kläder.
men, men ha en bra dag. 
KRAM!
och ni ska bara veta hur mycket jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar